torsdag 14 juni 2012

imorgon...

...är det en dag vi väntat på i ca 3 månader. Föräldrautbildningen inför adoption dag 1 av 3, ska bli skönt, intressant, säkert lite jobbigt, ja den kommer innehålla de flesta känslor och tankar hos mig.
Har inte alls mått bra senaste veckan, har tidigare skrivit om att jag har kraftig mens depression, mer eller mindre varje vecka innan mens, denna gången ligger i topp av dom värsta gångerna. Pratat med min läkare om detta, flera gånger men nu ska vi avvakta tills jag blivit gravid och fött eller tills vi lägger det på hyllan.

Hade velat vara på bättre plats psykiskt men inget att göra något åt. Kanske mensen kan behagar komma inatt så mår jag redan bättra på lördagen. Tur mannen ska med, han håller mig i handen, torkar mina tårar och tar mina utbrott (ska dock inte ha några på utbildningen).

Published with Blogger-droid v2.0.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar