torsdag 7 juni 2012

Min största rädsla...

... är att inte vara gift med min man. Läste precis i en blogg om en tjej vars kille gjort slut efter 4,5 år, han va inte längre kär i henne, så det fanns inget mer än hejdå, medans hon fortfarande tokälskar honom.

Jag tänker ofta och drömmer mardrömmar om att min man inte längre älskar mig och skulle vilja skiljas, hemska fruktansvärda tanke. Jag har haft förhållanden innan men då varken jag eller dom mått bra har det varit destruktivt. Detta är första gången jag är tillsammans med någon jag mår bra tillsammans med, trotts en lite besvärlig början visste jag när planet landat i Sverige igen att jag ville vara med denna mannen för alltid! 1 år senare gifte vi oss! Jag gör inte alltid rätt och är inte alltid lätt att leva med men jag gör allt för att göra min man lycklig, han förtjänar bara det bästa, underbara han! Tur han är lika tokig i mig som jag i honom...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar