söndag 23 september 2012

besviken...

... för ett tag sedan bestämde jag mig för att försöka ta upp en gammal kär hobby, ridningen. Jag annonserade efter en medryttarhäst. Jag fick några svar men inget klockrent men så i måndags svarade jag på en annons och ägaren ringde upp, allt kändes så himla bra. Jag skulle provrida i  fredags, dock lovade dom heavy rainshowers på YR och då jag inte ridit på 15 år ville jag gärna ha uppehåll första gången. Så vi bestämde idag/söndag istället, men igår avbokade hon, hon hade hittat en tjej som kunde ta hästen 3 dagar i veckan som hon önskat. Surt sa räven, så jag får leta vidare. Nu är jag sjukt tagad på att få börja rida. So give me a horse or a pony, jihaa  ;-)

Published with Blogger-droid v2.0.8

1 kommentar:

  1. Äsch då, vad typiskt... Håller tummarna för att rätt häst dyker upp snart! :-)

    SvaraRadera