torsdag 12 april 2012

Bacillen...

Började frysa och hade huvudvärk igår kväll, natten snurrade jag runt i sängen och kunde inte hitta något sätt att ligga på, det värkte överallt. Lite voltaren, avbokat besök och vila idag och jag känner mig lite piggare nu på kvällen. Hoppas att jag kan gå till jobbet (arbetsprövningen) imorgon.

När jag är dålig känner jag mig (alla gör väl det) ledsen och deppig. Under dessa år jag varit sjuk och sjukskriven har jag hittat en hobby, en aktivitet som man kan göra utan att behöva anstränga sig allt för mycket. Jag virkar, mest Amigurumis men även annat och plötsligt släpper tankar på det jobbiga och ångesten lättar för en stund och huvudet fylls av maskor och varv istället.

Här kommer några exempel på mina verk för er som inte sett...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar