torsdag 19 april 2012

Banken...

Torsdag idag och vi ska på besök på banken och träffa vår nye bankman, då vi bytt kontor till ett kontor närmare där vi bor nu. Vi ska förhoppningsvis få ändrat billånet (ta bort det) när någon vill köpa bilen och då få bort den delen och så klart diskutera ett adoptionslån.

Samtidigt vet jag att bankmannen inte kommer kunna säga så mycket förrän min inkomst ändrats, fördärvligt är det rent ut sagt att som utförsäkrad från försäkringskassan nu leva på ca 5000kr i månaden. Men DET ska ändras, jag har stora planer på att börja jobba halvtid efter semestern (sommaren 2012) och bara då får jag förhoppningsvis ut mer än jag får idag ca 7-8000kr och sen ska jag ha rätt till resten från försäkringskassan eftersom jag INTE är arbetsför mer än 50%. Men det blir snålt fram tills dess ifall vi inte får sålt bilen...   


Då banken ligger vägg i vägg med gymmet finns idag inga ursäkter på att INTE gå dit! Så see you soon, crosstrainern, du kommer spöa skiten ur mig ;-)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar