söndag 20 maj 2012

i helgen...

... har vi varit och hälsat på svåger med sambo tillsammans med svärföräldrarna. Hade redan svårt att andas i fredags och så vaknade jag igår och kände att det inte gav med sig med de mediciner jag hade med mig så jag fick uppsöka jourcentral. Luftvägsinfektion, så inget farligt men obehagligt. Kände mig så utlämnad när de andra (inte mannen) bara körde sitt race och inte tog hänsyn, ville bara hem. Jag är den sorten som gärna anpassar mig så att alla kan vara med och ändrar gärna på mina planer en aning för mig är att umgås det viktigaste, inte vart. Men vi är olika samtidigt så blir man ledsen och känner sig utanför så är det min verklighet och det känns.

Denna barnlöshet och sjukdomarna tar ibland knäcken på mig, känner mig så känslig, ofta och mycket längre än innan. Samtidigt ska man känna och inte förtränga!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar