måndag 14 maj 2012

Uppdate...


De tyngsta molnen har skingrats lite och trotts regnet ute kan jag (idag) känna mig förväntansfull inför framtiden...

Mycket tid tillbringas vid symaskinen och här är några presenter jag sydde förra veckan och som jag lämnade över i helgen, hoppas de var uppskattade.

Fick ganska bra besked av arbetsförmedlingen idag när jag var där  på möte, efter sommaren ska jag förhoppningsvis slippa min mega låga inkomst och få lite mer pengar =), lönebidrag m.m.

Blev orolig förra veckan att vår föräldrautbildning inför adoption som Folkuniversitet anordnar skulle vara inställd då den inte fanns med på hemsidan. Men den blev fullbokad så snabbt då vi var många i kö så den hamnade aldrig där. Blev lite nojig så klart men allt är grönt.

Den dagen vi inte ska/vill göra någon IVF (alls eller fler) så är det bara att boka tid för medgivande utbildning, skönt och konstigt att vara 50% blivande "IVF-mamma" och 50% blivande adoptivmamma, vem som än kommer så kommer mamma och pappa älska dig mest i hela världen! Lycka!
 

1 kommentar:

  1. Oh ja, presenterna var uppskattade! Inget kan gå fel med lila :-) Såg hela vimpeln nu med, jättefin Hanna.
    Låter toppen att du ska få mer pengar att röra dig med framöver och att ni kan pusta ut ang utbildningen =) Bara en månad kvar i dag, tiden går fort! Cyberkram!

    SvaraRadera