söndag 27 maj 2012

Mors...

Dag idag!

Konstaterade till maken att förhoppningsvis har jag ett knyte i magen nästa Mors Dag eller så håller vi för fullt på att planera vår adoption, härlig känsla!

Min mamma tog jag och maken med ut och åt på en herrgård inte allt för långt därifrån vi bor, hon uppskattade det mycket tror jag. Mamsen och jag har haft ett par tuffa år då hon levt i ett destruktivt förhållande, just nu är det OFF (förhållandet) så vi försöker bygga upp en ny-gammal grund för vår relation, jag hoppas att jag inte behöver bli besviken en gång till. Annars vet jag att min mamma gjort allt hon kan och har resurser till, för mig <3!





Förresten jag hade gått ner -5kg med Viktväktarna i tisdags, dock ser ni på fikabordet på bilden här över att det gick lite överstyr där idag men nu snart skogspromenad med maken. Härligt, härligt att gå ner i vikt men ganska tufft.

1 kommentar:

  1. Heja Hanna!! Mumsigt med fikan, viktigt att njuta lite då och då så kämpar vi vidare i vardagen mot kilona :-)

    SvaraRadera