onsdag 22 februari 2012

Gahh...

... har varit hemma i två dagar och haft noll ork och humöret vart därefter. Men jag skulle trotsa detta och gå på min yoga idag, som jag efter bara två gånger älskar, vad vaknar jag av om inte att jag har svin ont i min högra stortå. Ni vet sådär ont så man nästan kippar efter andan. Jag går upp och försöker kolla läget, min första tanke är nageltrång men kan knappt undersöka tån. Lyckas rota runt lite bland nagelbandet och ta sån antibakteriell spray på några gången nu bultar det inte lika mycket men skor är nog inte att tänka på idag.

Jag trodde inte nageltrång kunde göra så ont och jag har haft det många gånger i mitt liv. Ibland när man ska förstärka hur mycket någon gnäller för ingenting så kan jag utbrista; gnälla hur mycket som helst för lite nageltrång. Det ska jag INTE säga igen, ok!

Annars är jag uttråkad och önskar mig massa energi så jag orka träna och hålla igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar